Breng de grote en kleine verhalen van uw bedrijf tot leven

Personeelscommunicatie. Veel organisaties en bureaus besteden er nauwelijks aandacht aan. Wij koesteren het. Want is de dialoog met uw eigen medewerkers niet de belangrijkste van allemaal?

De juiste medewerkers aanwerven, is een kunst. Ze inspireren om het beste van zichzelf te geven, daar draait het uiteindelijk om. En dat is een kwestie van dialoog. Want mensen willen aandacht en glasheldere informatie. Ze willen participeren en van betekenis zijn.

Van personeelsblad tot intranet, van interne nota tot speech op het personeelsfeest, overal waar u communiceert met uw mensen, uw boodschap slaat pas aan als u de taal van uw mensen vat. De taal van de concrete ervaring. De taal van de nuance.

Ook hier begint het allemaal met een stevig concept. Wat wilt u vertellen? En waarom? Hoe past dit verhaal in het grote plaatje? Hoe maken we het herkenbaar? Wat levert het op? Met welke gevoelige snaren houden we best rekening?

Met onze journalistieke ervaring helpen we u de rode draad te vinden en te vertalen in een blijvend boeiend verhaal.

Wij schrijven de personeelsmagazines van: